Wednesday 25 May 2022

Jak ‚apoštol‘ Edward Irving spiritualizoval celou Bibli

 Překlad stránky: https://www.mylife4jesus.co.za/index_files/Page412.htm


Jak ‚apoštol‘ Edward Irving spiritualizoval celou Bibli

 

Jak se přirozená, zatemněná mysl člověka (Tma nebo Blázen) ve skutečnosti stává samotným „duchovním světlem“

Zatímco církve, které zduchovňují Bibli, nemusí nutně vyučovat celého Platóna a dogmata jeho následovníků a jen zřídka ve viditelných nebo přímočarých formách, je zajímavé vidět, jak tato pohanská myšlenka pronikla do církví a také do našeho sekulárního světa. Například řecký filozof Plotinus postavil své novoplatonské učení na filozofiích Platóna a k této bezbožné tezi neustále přidával gnostické názory jako „zachrána inteligentním poznáním (vycházející z) mysli a rozumem“. 

Tímto způsobem Plotinus vytvořil náboženství uctívání přírody – „panteismus“, víru, že bůh je všechno a všechno je bůh; lidé jsou tedy „bohové“. Plotinus pak použil panteismus jako základ pro učení, že „přirozená“ lidská mysl nebo duše byla vytvořena „nedokonalým“ bohem stvořitelem, Demiurgem. Abychom tuto zdlouhavou a komplikovanou gnostickou filozofii srozumitelně vyjádřili:

„Demiurg je ‚temný‘ bůh, alias ‚Blázen‘. Proto stvořil lidskou mysl „přirozenou“, „pošetilou“ a „temnou“ – ačkoli „přirozená“ mysl má schopnost aspirovat na vysokou úroveň inteligentního myšlení.

Z toho plyne takzvaný „fakt“, že lidé, ovládaní Bláznem, používají pouze 10 % svého mozku! 

 

Jelikož bůh „Demiurg“ žije v temné mysli, sám Demiurg se ve skutečnosti „stal“ vědomím duše nebo bohem „přirozené“ mysli. Jako takový tento „bůh mysli“ „proměnil“ „přirozenou“ lidskou mysl na samotného Demiurga. Tak se „přirozená“ mysl člověka sama „stala [entitou] temnoty;' "vždy se zhroutí do sebe, když se soustředí dovnitř na svou vlastní "temnou" nedokonalost." 

¨ Mysl lidstva by navždy zůstala Temnotou, Demiurgem nebo Bláznem, nebýt takzvané „skutečnosti“, že lidstvo údajně začalo inteligentně uvažovat a „zcela náhodou“ si uvědomilo, že díky své schopné, ale nevyužité inteligenci , mysl člověka je schopna se spojit s nejvyšším řeckým bohem zvaným 'Ten Jeden'. ( Jeden byl také znám jako 'Pan' několik tisíciletí před Platónem a Plotinem.) Ten, neboli 'Monad', se také nazývá 'dobro' a 'světlo'. Monad je údajně „dokonalý bůh stvořitel“.   

Takže, když se „přirozená“ mysl člověka spojí s „Jedným“ prostřednictvím inteligentního „Rozumu“, nejvyšší bůh, „světlo“, „sestoupí“ do Demiurga a přemůže „Tmu“. Monad neboli „světlo“ pak ve skutečnosti „přebývá“ v Intelektu (inteligentní, osvícená duše nebo mysl člověka) a celá mysl člověka se sama „stává“ osvícenou.

¨ Intelekt neboli „zatemněná mysl“ se pak ve skutečnosti „ stává “ duchem; stane se andělským ; stává se 'bohem;' stává se „Jediným“ neboli bohem nazývaným „světlo“. Tato „duchovní“ mysl člověka (Ten Intelekt) je údajně „čistým duchem“, „čistým světlem“ a dokonce „čistým bohem“ sama o sobě, a proto je schopna na vše nahlížet „duchovně“ tím, že se soustředí ven, nikoli dovnitř – tedy se spojuje nejen s celým vesmírem „tam venku“, prostřednictvím „geometrie“ zdiva (masonry=zednářství nebo svobodné zednářství), ale se vším v kosmu samotném. Tímto způsobem se lidstvo stává „bohy světla“ a součástí kosmu, přesně jako ve „sdíleném lidském vědomí“ všech zednářských dogmat a dogmat New Age 

¨ Je děsivé a naprosto nepřijatelné, že v různých podobách tento pohanský odpad bují v církvích! Při pohledu na tyto filozofie je jasně vidět, že náboženství posledních časů „New Age“ , které je také využíváno psychiatrií a psychologií (pomocí channelingu?), rozhodně není nové. Je to právě oživené čarodějnictví , které se otevřeně zvedá mezi církvemi a dokonce i mezi opravdovými věřícími v Ježíše Krista. Z toho také můžeme vidět, že ačkoli řečtí filozofové a církve jako OAC, NAC a další „apoštolové“ (mimo jiné) popírají existenci ďábla jako skutečné entity; takzvaná „probíhající válka“ mezi dobrem a zlem pro „mysl člověka“ byla předvedena již ve spisech Plótina již v roce 270 našeho letopočtu.

 Mezi Ježíšem a Satanem však již neexistuje žádná „válka“ o vykoupení, spasení a požehnání celého upřímně věřícího lidstva (J 3:16) (Možná je pan autor kalvínista, protože nestačí jen věřit, ale také poslouchat Pána, p.p.). Pavel v Koloským 2:8–15 varoval: „Dejte si pozor, aby někdo vás podvádí filozofií a [jiným] prázdným podvodem, podle lidských tradic a základních principů světa, [jako v ‚geometrii‘ zednářství,] a ne podle Krista. Neboť v [samotném Ježíši] přebývá [přítomný čas – a to není ‚duchovní mysl‘ ‚apoštolů‘] Božství, [Otec, Syn a Duch svatý] tělesně a [všichni Písmo, praví věřící] jsou úplní v Něm, který je Hlavou veškerého knížectví a moci[Neboť v minulém čase] odzbrojil [všechna] knížectví a moc a učinil z nich veřejnou podívanou, [zcela] nad nimi zvítězil [splněním celého Zákona na místě všech skutečných věřících,]“ (Mt. 5:17; Gal. 5:1-6.)   

¨ Bitva(ne válka , která byla plně vyhrána na Golgotě, Kol. 2:9-15) o mysli (ne fyzické nebo duchovní mysli, ale myšlenky a přesvědčení lidstva) pokračuje. Stejně jako při pádu v Edenu je nejhrozivější zbraní, kterou Satan proti lidstvu používá, podvod. Tak Pavel učil ve 2. Korintským 10:3-5: „...[V moci a jménu Ježíšově] boříme pevnosti [nebo silné bludy;] svrháváme, [ nevyháníme démony z věřících, ale] argumenty, [představy] a každá vysoká věc, která se povyšuje proti poznání [kontextového Slova] Boha…“ To je přesně to, co právě děláme.  Ježíš úplně porazil Satana na kříži a věčně vyhrál ‚válku ‘, ale jeho praví učedníci ‚bojovali‘ s podvody démonů denně vyvracením falešných dogmat, dalších lží atd.   

 

 * * *


Zednářská/platonistická „spiritualizace“ Emmanuela Swedenborga a Williama Blakea (1827) se stala jádrem „spiritualizace“ celé Bible (sebeprohlášeného apoštola E.I.?) apoštolským Edwardem Irvingem:  

William Blake (1827) znečištěný blábolením „svatého“ Augustina, velkého zednářského „intelektu“, filozofa a umělce, vybudoval svou „spiritualizaci“ celé Bible na Platónově „Teorii forem“, učení Emmanuela Swedenborga, (1785) a Plotinovu novoplatonismu. Později byl zednářský Swedenborgský obřad zasvěcení do zednářské lóže založen na Swedenborgově učení.

Emmanuel Swedenborg byl švédský vědec, filozof a luterán , který se považoval za „čistého ducha“ kvůli své „osvícené, duchovní, božské mysli“, jak je popsáno výše; anděl nikoliv člověk a údajně „boží spojení mezi nebem a zemí;" zprostředkující velekněz nebo Kristus." Toto narcistické evangelium založil na víře, že musí uskutečnit „manželství mezi nebem a zemí“ (já bych řekl, že asi jde o alychimistický výraz, spojení, p. p.) (nebo vlastně mezi „spiritualizací Bible“ a „ rovnováhou mysli“). Toto takzvané ‚manželství‘ je údajně „migrace lidstva z pekelného stavu mysli do nebeského stavu mysli.“ Tato podivná „spása“ mysli nebo duše je samozřejmě v přímém rozporu s biblickou definicí Pravého Boha o znovuzrození lidského ducha , nikoli „mysli“, spása , věčné nebe a věčné peklo , (1. Tes. 5:23; Jan 3:16; 1:1-14; 3:3-5.) 

¨ Aby Swedenborg zavedl své bezbožné, pohanské evangelium v ​​křesťanství, učil, že biblická nauka o nebi a pekle (stejně jako všechny ostatní biblické pravdy) musí být ‚spiritualizována‘ na pouhý ‚stav mysli‘ nebo pouhé ‚vnímání lidské mysli‘.“ Proto Swedenborgova radikální ‚ Církev Nového Jeruzaléma‘ slíbila, že „duchovní osvícení je nyní k dispozici pro ty, kteří otevřou své oči tomuto ‚novému‘ evangeliu“. Toto evangelium bylo a stále je gnostické/zednářské/platónské/Plotínovo/augustinské) vědění, které údajně může „proměnit celou Bibli [a také ‚zatemněnou‘ mysl člověka samotnou] v ‚čistého ducha‘.“ I faktické, historicky doložené události, jako je Ježíšovo vzkříšení a nanebevstoupení, jsou údajně „čistým duchem“ ve všech „duchovních myslích“, a nikoli doslovně!

Swedenborg kritizoval vůdce, kteří se opírají o Bibli následovně: „Uvedli křesťany v omyl, aby ‚slepě‘ věřili, že když se narodili do přirozeného světa, nemohou vnímat nic odděleného od toho, co je přirozené... Oklamali lidi, aby věřili, že duchovní svět přesahuje chápání. (ale je to údajně „inteligentní zduchovnění“ přirozené mysli.) 

Pravdou je, že tento muž, stejně jako všichni jeho následovníci, kteří věří, že se jejich „přirozená“ mysl může „stát čistým duchem“, mluvil nesmysly pokaždé, když otevřel ústa. Ve skutečnosti tím rouhavě myslel, že Bůh sám oklamal lidi, aby uvěřili, že jejich „mrtví“ lidští duchové se musí znovu narodit v Ježíši Spasiteli a jeho plném usmíření, aby mohli vnímat duchovní svět.

Sám Ježíš však vysvětlil: „Pokud nejste [duchovně, nikoliv mentálně] znovuzrozeni, [jinými slovy také: pokud váš osobní lidský duch, nikoliv mysl, neožije], nemůžete vidět, [vnímat] ani vstoupit do [Duchovního] Božího království…“ (1. Tes. 3:23; Jan 3:3–5.) 

 

* * *

 

Ilumináti a Swedenborg :

Blake i Swedenborg byli zednářskými „elitáři“, které vytvořili Ilumináty, aby mimo jiné vlili falešnou křesťanskou mystiku do církví, které byly (a jsou) ochotny nějakým způsobem učit své platonicko-zednářské doktríny. Tam, kde je v křesťanství zapojeno zednářství v jakékoli formě ( také letniční/charismatické hnutí )(Autor to asi píše, protože skutečnými původci charismat jako jsou jazyky, padání na zem a prorokování, a domnělého Ducha svatého byli sektáři a heretici jako J. A. Dowie a Frank Sandfords, kteří převzali své doktríny od Edwarda Irvinga, který těmi letničními praktikami také disponoval, potažmo sem lze  zařadit i kult Charlese Fox Parhamse, p.p.), cílem je vždy tajně šířit zednářské učení smíchané s biblickými verši. 

Blake se absolutně netajil svými vazbami na zednářství a Ilumináty. V důsledku toho většina Blakeových obrazů a učení zobrazuje (a popisuje) zednářský emblém kompasu a čtverce a další zednářské regálie.

Tyto insignie otevřeně deklarují iluminátskou agendu celosvětové komunistické revoluce a konečnou kontrolu nad řádem jednoho světa prostřednictvím politiky a náboženství (Zjevení, kapitola 13.) Od počátku 19. století až do dnešního dne byly tyto cíle tajně a otevřeně sledovány prostřednictvím církví.; pomocí takzvaných „nových, duchovních zjevení“ z Bible! 

 

                                                                                        blake.png

[Poděkování lidem, kteří vytvořili obrázky a fotografie použité na tomto webu]

Nahoře : Jeden z Blakeových zednářských obrazů, zobrazující mnoho emblémů zednářského bratrstva

 

Skutečným cílem takových náboženských revolucí během devatenáctého století byla totalitní, globální kontrola Iluminátů pod vládou Emmanuela Swedenborga , která nejprve začala v církvích . Základním významem jejich doktríny o takzvané „duchovní regeneraci lidské mysli“ bylo „smést ze země každého prince a každého krále, aby bůh Swedenborg mohl nekontrolovaně vládnout nad celou zeměkoulí“ [ vlastněním mysli mužů .]“ [Od: 'William Blake a radikální Swedenborgians,' Robert Rix a Wikipedie.] 

 

Použili pohanství, temné síly a vizualizaci New Age k ‚spiritualizaci‘ Bible :

Filosof z počátku 19. století století William Blake, který vycházel ze zednářského učení Swedenborga a gnosticismu Platóna a Plotina, přidal okultní techniky „tvůrčí energie“, „inteligentní spiritualita a „aktivní představivost“; (takzvaná ‚vizualizační síla mysli.‘) Poté označil tento šamanský lektvar za „esenci a sílu“ „duchovní nebo osvícené mysli-existence lidstva“. (Okultní techniku ​​vizualizace používají také členové letničního / charismatického hnutí a její mocí není Ježíš z Bible, ale Satan.)(Možná má autor namysli církve jako Bethel Church nebo Hillsong, které řadíme pod NAR/HV, p.p.) 

Dobře známý v náboženstvích, jako je new age, hinduismus a buddhismus, (také křesťanství), to znamená, že pomocí takzvané „síly své mysli“ mohou ‚aktivně vizualizovat‘ nebo vykouzlit cokoli z duchovního světa, aby to aplikovali na přirozený svět. Tento okultní princip „aktivní představivosti“ může údajně „přetvořit hmotnou hmotu na duchovní hmotu“ a naopak. Mohou tedy údajně „vytvářet své vlastní zázraky“. Letniční z Apoštolského hnutí to chápou jako praxi doktríny Name-It-Claim-It-Frame-It v charismatickém hnutí . Vizualizace a další okultní techniky jsou také součástí „terapeutických cvičení“ psychiatrie a psychologie.

Vizualizace se opírá o představu, že hmotný svět je pouhou „iluzí“, zatímco „duchovní svět“ neboli takzvaná „božsko-duchovní“ mysl člověka se stává realitou. Jak bylo řečeno, toto je také buddhistické/hinduistické/ zednářské/komunistické učení ‚Maya‘, kde ‚veškeré utrpení atd. v tomto hmotném světě je údajně ‚iluzí‘ nebo ‚ pekelným stavem mysli ‘“. 

 

Takto zduchovňují celou Bibli: „Emmanuel Swedenborg je anděl sedící v Ježíšově hrobě…

Ústředním bodem Blakeovy ‚spiritualizace‘ Bible je koncept, že „Swedenborg je anděl sedící u Ježíšova hrobu…“ To znamená, že takzvaný ‚bohočlověk‘, iluminista Swedenborg se ve skutečnosti stal ‚duchem‘; stal se bohem a stal se „hlavním andělem“ (archandělem) nebo „Rozumem:“ takzvaným „prostředníkem mezi bohem a myslí člověka“; 'Kristus' nebo 'spasitel světa!' To zní děsivě povědomě z hlediska apoštolského dogmatu. Přesto Staří apoštolové říkají, že nemají 'náčelníka;' jednali s „náčelníky“, když se v roce 1912 oddělili od hlavního apoštola Niehause a následovali Niemeyera.  

Okouzlen Swedenborgovými rouhačskými doktrínami Blake tvrdil, že při čtení Bible musí lidé „přetvořit“ Ježíšova učení a přikázání (a dokonce dobře zdokumentovaná historická fakta jako Ježíšovo vzkříšení a nanebevstoupení) do „čistého ducha“. Vizualizací celé Bible jako „ducha(nebo umístěním „síly“ jejich vlastního „inteligentního chápání“ (Platonova gnóze) nad „bezduché“ nebo „zatemněné“ přijetí Písma jako deklarované hodnoty) samotná lidská mysl údajně se ‚stává‘ duchem nebo bohem mysli ‚světlem‘. 

Blake pak 'intelektuálně vizualizoval' nebo 'spiritualizoval' celou Bibli podle následujících příkladů:

[Emmanuel] Swedenborg je anděl sedící u Ježíšova hrobu. Jeho [zednářské] spisy jsou lněné šaty složené nahoru . Nyní je nadvláda [Iluminátů] Edom, [zednářská vláda celého světa] a návrat Adama do [atlantského] ráje [uvnitř jeho mysli…]“ 

"Dobré je nebe." [Ne biblické nebe , ale „dobro“ nebo „světlo“ boha mysli, „osvícená duše“ (Nús - Intelekt), která se sama stává „duchovním rájem mysli“ nebo konečným nebeským stavem mysli .] 

"Zlo je peklo." [Potemnělý stav mysli člověka; bůh 'Demiurg;' samotné peklo nebo 'pekelný stav mysli'] 

"Člověk nemá žádné tělo odlišné od jeho duše nebo mysli." To znamená, že člověk údajně neexistuje, pokud se jeho duše nebo mysl „Temnota“ nestane duchem; bůh nazval ‚světlo‘ nebo ‚toho jednoho‘, protože „život [prý] začíná v duchu“. 

„Energie [neboli duch] je jediný život a pochází z těla, [osvícené mysli; ‚duchovní‘ duše.]“ 

„Rozumem je obvod energie. [Inteligentní poznání nebo 'Rozum' vede ke 'světlu;' bůh Monad. Rozum nebo Inteligence se tak stávají ‚zachráncem‘ nebo ‚Kristem‘ zatemněné mysli.] 

"Touha, [nebo 'přirozená' mysl, Platonův Černý kůň, který nepoužívá svůj intelektualismus,] je slabá a z těla... [Je to bůh temné duše/mysli zvaný 'Demiurg."] 

 

Každý, kdo má i jen povrchní znalosti o platonismu a zednářství, jak bylo uvedeno výše, to může identifikovat jako tajný původ starých, nových a dalších doktrín apoštolské církve.

Je nelogické a nebiblické, že „duch byl na prvním místě“, protože Adam nebyl stvořen jako duch. Byl „stvořen z prachu země“ jako skutečný člověk s duší nebo myslí jako zvířata, ale také s nadpřirozeným lidským duchem v sobě, žijícím ve fyzickém těle, protože byl stvořen k obrazu Boha, který Je Duch (1 Tes 5:23; Jan 4:21-24.) 

1 Korintským 15:46 tuto záležitost jednou provždy objasňuje:

Duchovno není na prvním místě, ale přirozené, a poté [když člověk zemře nebo při vzkříšení, když se Ježíš fyzicky vrátí,] duchovní.  

 

* * *

 

Následující učení Staré apoštolské církve se mnou vyprávěl jeden z jejích členů.  

Základem je, že člověk je dvoudílná bytost bez lidského ducha, nikoli třídílná bytost, jak je popsáno v 1. Tesalonickým 5:23. 

Suma apoštolského spasení je toto : svátosti svatého křtu, svatého (za)pečetění a svatého přijímání + zprostředkování „apoštolem“ + „přirozená“ mysl člověka, která musí být osvícena Intelektem a Rozumem, aby dospěla k poznání , že Bible musí být interpretována 'jako duch' = 'znovuzrození' nebo 'změna' fyzické mysli nebo duše v 'čistého ducha.'

Součet biblické spásy je toto : Mrtvý lidský duch a zkažená mysl lidstva + osobní víra v a přijetí Ježíšova úplného smíření místo nich = skutečné znovuzrození lidského ducha ; následuje „den za dnem“ proměna lidské mysli nebo duše prostřednictvím pravého poznání Písma a poslušnosti učení a vedení Ducha svatého Bible, (1. Tes. 5:21; Ř 2 a 3; Gal 3:10–14; Jan 1:12–13; Řím 12:1–3.) 

 

Konfrontující ‚apoštol‘ napsal : „Pokud ukřižujeme své tělesné myšlenky [tak, jak vidíme Bibli, abychom ji chápali jako duchovní ], jsme [mentálně nebo intelektuálně] znovuzrozeni ve své mysli jako duchovní lidé . Slovo se stalo tělem, aby se stalo součástí našich životů. [Vždy jsem věřil, že slabé lidstvo se musí stát součástí Ježíše, který je sám Bůh, tím, že ho přijme jako Boha, Pána a Spasitele, Jan. 1:12-13.] To znamená, že musíme ukřižovat své tělesné myšlenky, které z nás dělají ‚tělesné‘ nebo ‚přirozené‘ [mysli] lidi. [Co se stalo s hříšným stavem/postavením/místem, do kterého lidstvo upadlo v Edenu , Římanům, kapitoly 2-3?]  „Slovo se stalo tělem“ se netýká pouze Ježíše Nazaretského, ale dnes každého, kdo přijal Slovo, nebo Krista.   [Tady ve skutečnosti myslí, že sami Staří apoštolové se stali Ježíšem Nazaretským.] Tělesný člověk [nebo jeho ‚přirozená‘ mysl] nebude nebo nemůže vidět nebo pochopit duchovní věci Boží.  Tohle je to, co John. 1:1-2 znamená . Protože tělesný člověk nerozlišuje Slovo duchovně , jeho mysl se nemůže stát duchovní nebo znovuzrozená, a tak nemůže přijmout Ducha Božího. 

Odpověď: Kontext, kontext, kontext. Jak je vidět v této studii, tento muž káže přesně platonismus, Swedenborginismus a Blakenismus. Jan 1:1-3 vůbec není o znovuzrození.  Je psáno a význam je jasný: „Na počátku bylo Slovo a to Slovo bylo u Boha a to Slovo bylo Bůh. Byl na počátku u Boha. Všechno bylo stvořeno skrze Něho a bez Něho nevzniklo nic, co bylo stvořeno. V Něm byl život a život byl světlem lidí…“ To znamená, že Ježíš je Bůh, vždy byl Bůh a vždy bude Bohem, který se stal člověkem a přebýval mezi lidmi, aby přinášel Boží nadpřirozený nebo duchovní život pravým věřícím, kteří se rozhodne Ho přijmout , (Jan. 1:12-14; 3:3-5.) Židům 7:1-3 potvrdil: 

„Melchisedech, [Ježíš, jediný Prostředník a velekněz Boží], nemá otce ani matku , genealogie, nemající začátek dnů ani konec života, ale učiněný [kvůli smíření za hřích lidstva] jako [lidský] Syn Boží, [zatímco zůstal Všemohoucím Slovem Božím] a zůstává [velekněz] neustále.“ V Genesis 1:1-3 byl Ježíš Slovo Boží, které stvořilo zemi. V Janovi 1:1-3 je On Božím Slovem, které přináší jeho konečné, novozákonní vykoupení celému věřícímu lidstvu (J 3:16). Bůh vyhlásil svou  smlouvu s židovským národem,  a mluvil k Izraelitům prostřednictvím [prostředníků] proroků. Ale pod Svou věčnou Novozákonní smlouvou mluví [nebo přináší všechna zjevení, která lidé potřebují] prostřednictvím svého [posledního, prostředníka] Syna Ježíše Krista, [a všechna Jeho zjevení jsou obsažena v kontextu Písma Bible…] Ježíš je Dědic všech věcí, skrze něhož také učinil světy, [fyzické a duchovní světy,] který, jelikož je jasem Jeho slávy a výslovným obrazem Jeho osoby, [Ježíš je Bůh sám,] zastává všechny věci Slovem Své moci…“ (viz také Kol. 2:9)

 

¨ Bůh Stvořitel Ježíš přikázal, že vše se musí „rozmnožovat podle svého druhu“. To znamená, že trnový strom se nikdy nemůže „stát“ nebo změnit v palmu! Tak řekl: „To, co se zrodilo z [mysli], je tělo, [pochází z lidské duše a z této fyzické říše.] Co se rodí z Ducha, je [nadpřirozený] duch . ( Jan 3:6 ; 1. Kor. 2:11–16.)   

¨ V tomto světle Ježíš prohlásil v Janovi 3:5: „Pokud se někdo [duchovně] nenarodí z vody, [v jeho lidském duchu, ne v mysli, a to není křest vodou, ale pravda celého Písma , Slovo Boží; Sám Ježíš, Jn. 1:12-14] a Ducha [v přesvědčení a moci Ducha svatého v Písmu] nemůže vidět [ani pochopit, verš 3] ani vstoupit do [duchovního] Království Božího . Takže, přesně jak Ježíš vysvětlil v Janovi 3:3-6, fyzická mysl a lidský duch, které OAC a další apoštolové opomíjejí, jsou zcela odlišné entity. Je prostě nemožné, aby se „přirozená“ mysl stala „duchovní“ nebo aby „duchovně“ rozuměla Bibli (1. Tes. 5:23.)   

¨ „Ježíš se stal tělem“ znamená, že Ježíš (který je Bůh a samotné Slovo Boží, Jan 1:1-3; 12-14) se stal skutečným, fyzickým člověkem, aby odčinil stav nebo postavení lidstva v podobě hříchu a prokletí. , (který jsme všichni zdědili po pádu v zahradě,) ve své plné lidskosti. Tím Ježíš smířil znovuzrozené nebo osobně věřící učedníky z Písma s Bohem Otcem skrze své úplné usmíření místo nich ! (Gn 3; Jan 3:16.)   

¨ Jediný způsob, jak „přijmout Ducha svatého“, je znovu se duchovně (ne mentálně) narodit osobní a upřímnou vírou v Ježíše a jeho přijetím jako našeho Pána, Boha, Vykupitele a Krista (J 1,12- 13; Gal. 4:4-6-7; 1. Kor. 6:17-20.) Toto měl Ježíš na mysli, když dal Nikodémovi pokyn v Janovi 3:3-5: „Pokud se [váš lidský duch] nenarodí znovu z výše , [nebo v moci Ducha Svatého skrze vaši neochvějnou víru ve Mne a osobní přijetí mého úplného smíření na vašem místě, a pokud ve vás Duch svatý nebude zcela přebývat jako v chrámu Božím , 1. Kor. 6:17-20, Gal. 4:6-7, Řím. 8:9] nemůžete vidět [vnímat nebo rozumět] ani [duchovně] vstoupit do [duchovního] království Božího 

¨ Všimněte si, že Ježíš vztáhl znovuzrození lidského ducha pravých věřících (a nikoli duše nebo fyzické mysli) k Duchovnímu království Božímu „které je ve vás:“ ve vašem nejniternějším, znovuzrozeném lidském duchu nebo „srdci“, “ (Lk 17:21 KJV.  Toto není Království nebeské , Boží duchovní příbytek mimo náš fyzický svět, který musí být naším konečným a věčným cílem po smrti nebo po doslovném návratu Ježíše pro svou nevěstu, (Žd 11). :13-16; 12:22-23: Zjev. 21:9-27)   

¨ „Ukřižovat své hříšné tělo“ znamená odmítnout „přizpůsobit se“ hříšným způsobům a falešným naukám tohoto světa, ale rozhodnout se dovolit Duchu svatému (prostřednictvím skutečného poznání a v poslušnosti celého kontextu Písma), abychom „ proměnili naši mysl“ (naše duše, naše myšlenky a přesvědčení, nikoli našeho lidského ducha), abychom mohli na mentální úrovni porozumět tomu, „jaká je dokonalá Boží vůle“ pro naše životy, (kapitola Římanům 8, 12:1-3; 1 Pt. 1:13-19 ; 1 tis. 5:21) 


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.